De route naar effectief databasebeheer
Je kiest ervoor je databasebeheer uit te besteden. En nu?
Allereerst is het natuurlijk belangrijk je team te informeren over de keuze die je hebt gemaakt. Welke partij gaat jullie helpen met een stuk ondersteuning en wat zijn de afspraken?
Geef je team een periode gewenningstijd. Waarschijnlijk is er in het contract bepaald dat jullie per supportticket of per uur betalen. Laat dat in de gewenningsperiode even los, en laat je team om support vragen wanneer ze dat nodig achten.
About Prodware
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce sapien orci, commodo vel laoreet vel, luctus eu lacus. Etiam non est aliquam, auctor mi tempus, consequat elit. Donec in aliquam felis. Nunc eget dignissim purus, at blandit quam.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce sapien orci, commodo vel laoreet vel, luctus eu lacus. Etiam non est aliquam, auctor mi tempus, consequat elit. Donec in aliquam felis. Nunc eget dignissim purus, at blandit quam.
Nu begint het echte werk. Je hebt je partner gekozen, de QuickScan is gedaan, er zijn heldere afspraken over het inhuren van extra expertise en je team is getraind. Je kunt van start. Hierin zijn drie fases te onderscheiden. Hieronder lees je de 3 fases die in deze whitepaper worden besproken en wordt er uitgebreid uitleg over gegeven.
De start
Databasebeheer wordt steeds ingewikkelder. De traditionele fulltime databaseadministrator heeft nu te maken met diverse uitdagingen:
Maar is het noodzakelijk om een database-expert als vaste kracht in huis te halen of kun je beter een database-supportpartner in de arm nemen?
Ontdek het in deze whitepaper!
Klik hier voor de volledige customer case.